مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تشکیل ۲۵ قرارگاه رسانهای و تولید بیش از ۳۰۰ تولید محتوا در حوزه امیدآفرینی در جنگ ۱۲روزه خبر داد.
وی با اشاره به آغاز جنگ رسانهای از نخستین روز از حمله رژیم صهیونیستی به ایران ، افزود: اولین تیتر بنزین توسط خبرنگاران مازندران زده شد، در جنگ ۱۲ روزه بیش از ۳۰۰ تولید محتوا داشتیم.
محمدی به فعالیت ۱۹ روزنامه، ۴۱ هفتهنامه، چندین فصلنامه، ۱۸۹ پایگاه خبری، جمعا ۴۷۶ رسانه مکتوب و مجازی و حدود هزار خبرنگار در استان مازندران اشاره کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد: در دوران جنگ ۱۲ روزه ما هیچ خبر ناامیدکنندهای از اصحاب رسانه استان مشاهده نکردهایم و همه اخبار با هدف امیدآفرینی منتشر شد.
این مسئول در پایان اعلام کرد: متاسفانه باوجود تاکیدات همچنان شاهد نقد مدیران در سطوح مختلف نسبت به خبرنگاران هستیم ما فرق بین نقد و تخریب را میدانیم.