اجتماعی 31 خرداد 1404 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از روند ارائه خدمات در سامانه ۱۴۸۰ و خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران باتفاق امامی سرپرست دفتر بازرسی بهزیستی و موسوی مدیر بهزیستی ساری با حضور در سامانه ۱۴۸۰ صدای مشاور و خط تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی از خدمات شبانه روزی روانشناسان و مشاورین این مراکز قدردانی کرد.

به گزارش طاهر خبر، مدیرکل بهزیستی استان ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران از کارکنان این مراکز که خدمات شایانی را به جامعه ارائه می کنند قدردانی کرد و این خدمات را برای کمک به آرامش خانواده‌ها ارزشمند دانست.

مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر ضرورت سرعت عمل در پاسخگویی، اظهار داشت: باید بلافاصله پس از تماس، تماس‌گیرنده را ارجاع دهیم تا در ارائه خدمات تسریع شود.

بریمانی تصریح کرد: امیدوارم با راهکارهایی که از سوی کارشناسان تخصصی این مراکز ارائه می شود کمکی به افراد تماس‌گیرنده کنیم که مسیر بهتری را برای آرامش انتخاب کنند و از هرگونه آسیب های احتمالی در امان بمانند.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *