رئیس اداره روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: مدیریت مصرف انرژی یک مسئولیت ملی است و حتی خاموش کردن یک لامپ اضافه در سطح کلان تأثیر بزرگی بر پایداری شبکه دارد؛ به پویش «۲۵ درجه» بپیوندید.
به گزارش طاهر خبر، در راستای پویش ملی 25 درجه و نشر فرهنگ مدیریت مصرف انرژی در میان فعالان صنایع، نشست آموزشی و ترویجی روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا در جمع کارکنان شرکت دخانیات شهر سورک برگزار شد.
در این نشست ابتدا کلیپ های کوتاه آموزشی و مستندهایی درخصوص سختی ها و چالش های صنعت تولید برق و پیچیدگی فرایند و دشواری شرایط کار در نیروگاه برای شرکت کنندگان به نمایش درآمد.
در ادامه رئیس اداره روابط عمومی شرکت مدیریت تولیدبرق نکا ضمن تبیین فرایند دشوار تولید انرژی، بر ضرورت مدیریت مصرف تأکید کرد و گفت: مدیریت هوشمندانه مصرف از سوی آحاد مردم در کاهش ناترازی انرژی و تضمین پایداری تولید برق کشور نقش کلیدی دارد که بر این اساس مدیریت مصرف انرژی تنها یک اقدام اقتصادی صرف نیست بلکه یک مسئولیت اجتماعی و ملی برای صیانت از سرمایه های ملی و حفظ پایداری شبکه است.
سیدمیثم عمادی همچنین با هدف ایجاد درک مشترک میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انرژی، به تشریح هزینه های بالای تولید و آثار الگوی صحیح مصرف بر پایداری شبکه پرداخت و راهکارهای عملیاتی برای صرفه جویی انرژی در منازل و محیط کار را برای حاضران تشریح کرد.
وی با تأکید بر اینکه رفتارهای کوچک مصرفی از سوی مشترکان مانند خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه در سطح کلان می تواند منجر به نتایج بزرگ شود، از کارکنان این شرکت تولیدی خواست با پیوستن به پویش ملی 25 درجه به عنوان سفیران مدیریت مصرف، این فرهنگ را در محیط های کاری و خانواده خود نهادینه نمایند.