تاریخ انتشار: 29 آبان 1403 - 11 ماه پیش
موضوع:‌ اجتماعی
شماره: 15201

سنجش رضایت ارباب رجوع بهزیستی ساری از سامانه پیشخوان مجازیsam

در این جلسه که باحضور مسئول پذیرش هماهنگی و میز خدمت شهرستان و کلیه مراکز دولتی، دفاتر و واحدها برگزار شد، قراردادن این برگه در تمام اتاق‌ها، ارائه خدمت با تمام توان برای جلب رضایت، ثبت خدمت باهدف تکریم ارباب رجوع، سهولت دسترسی به خدمات، نظم و ترتیب در ارائه خدمت وسایر امکانات رفاهی به‌عنوان راهکارهای اجرایی مطرح شد.