در این جلسه که باحضور مسئول پذیرش هماهنگی و میز خدمت شهرستان و کلیه مراکز دولتی، دفاتر و واحدها برگزار شد، قراردادن این برگه در تمام اتاقها، ارائه خدمت با تمام توان برای جلب رضایت، ثبت خدمت باهدف تکریم ارباب رجوع، سهولت دسترسی به خدمات، نظم و ترتیب در ارائه خدمت وسایر امکانات رفاهی بهعنوان راهکارهای اجرایی مطرح شد.
به گزارش طاهر خبر، بحث انتقادات و پیشنهادات سازنده در راستای تکریم ارباب رجوع از مواردی است که در این پرسشنامه وجود دارد، همه اینها به مدیر وکارشناسان کمک میکند که به یک شناخت مستمر و ویژه برای ارائه خدمات کیفی تربا حفظ کرامت واقدام بهنگام برسد.
در جلسه مدیر بهزیستی ساری با مراکز غیردولتی و همکاران بهزیستی ساری، بحث سامانه پیشخوان مجازی مددجویان بهزیستی بهنام سام نیز مطرح و درباره ثبت درخواستها بهصورت الکترونیکی صحبت شد تا خدمات بهصورت نوین ارائه شود.