در راستای بررسی تحولات سیاسی و اجتماعی کشور؛ و تبیین مواضع حزبی در قبال چالشهای پیشرو، نشست فصلی "بهاره" حزب وحدت و همکاری ملی استان مازندران، روز پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵، با حضور تعدادی از دبیران شهرستانی و اعضای این حزب، به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار شد.
به گزارش طاهر خبر، در ابتدای جلسه؛ علی اصغر بهمنش دبیر حزب وحدت و همکاری ملی استان مازندران، ضمن تشکر از حضور هم اندیشان این حزب در این نشست، یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان، بویژه شهادت رهبر معظم انقلاب، فرماندهان ارشد نظامی، مردم مظلوم و بی گناه و خاصه دانش آموزان مدرسه شجره طیبه میناب را گرامی داشتند، و با تجلیل از ایستادگی و مقاومت ملی در برابر تهدیدات خارجی، بر این نکته تأکید کردند، که پاسخ به مطالبات مشروع و معقول مردم، در چارچوب اصول نظام، کلید تقویت انسجام داخلی در شرایط حساس کنونی است.
وی همچنین عدالت اجتماعی، مبارزه با تبعیض و فساد سیستماتیک را، اولویت امروز جامعه دانست.
در ادامه این نشست دبیران شهرستان در سخنانی، با تأکید بر لزوم تقویت تعاملات دیپلماتیک در سطح استانی، ضرورت برگزاری جلسات مستمر با مقامات سیاسی و دولتی استان را برای انتقال واقعبینانه دغدغههای اجتماعی و همسویی در حل مسائل استانی مورد تأکید قرار دادند.

یکی از محورهای بنیادین این نشست، بررسی دوران “پساجنگ” و ضرورت بازسازی اعتماد عمومی ذکر شد.
همچنین اعضای این حزب تصریح کردند که شرایط جدید کشور، نیازمند توجه ویژه به عقلانیتگرایی و اقدام عملی است و هرگونه مصلحتگرایی بیثمر باید جای خود را به پاسخگویی و شفافیت دهد.
همچنین بر این نکته تأکید شد که برخورد با تخلفات اداری و ناکارآمدیهای مدیریتی باید بهصورت جدی و بدون هرگونه مماشات صورت گیرد، تا مسیر اصلاحات در عرصههای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هموار گردد.
در پایان این نشست، با بررسی اثرات جنگ اخیر بر فضای اجتماعی و اقتصادی، موضوع بهبود معیشت مردم و رفع چالشهای اقتصادی به عنوان اولویت اصلی حاکمیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است: حزب وحدت و همکاری ملی استان مازندران در این گردهمایی، بار دیگر بر تعهد خود در مسیر پیگیری مطالبات مردمی و ایفای نقش مؤثر در توسعه، عدالت و انسجام ملی تأکید نمود.