اجتماعی 29 آبان 1403 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سنجش رضایت ارباب رجوع بهزیستی ساری از سامانه پیشخوان مجازیsam

در این جلسه که باحضور مسئول پذیرش هماهنگی و میز خدمت شهرستان و کلیه مراکز دولتی، دفاتر و واحدها برگزار شد، قراردادن این برگه در تمام اتاق‌ها، ارائه خدمت با تمام توان برای جلب رضایت، ثبت خدمت باهدف تکریم ارباب رجوع، سهولت دسترسی به خدمات، نظم و ترتیب در ارائه خدمت وسایر امکانات رفاهی به‌عنوان راهکارهای اجرایی مطرح شد.

به گزارش طاهر خبر، بحث انتقادات و پیشنهادات سازنده در راستای تکریم ارباب رجوع از مواردی است که در این پرسشنامه وجود دارد، همه اینها به مدیر وکارشناسان کمک می‌کند که به یک شناخت مستمر و ویژه برای ارائه خدمات کیفی تربا حفظ کرامت واقدام بهنگام برسد.

در جلسه مدیر بهزیستی ساری با مراکز غیردولتی و همکاران بهزیستی ساری، بحث سامانه پیشخوان مجازی مددجویان بهزیستی به‌نام سام نیز مطرح و درباره ثبت درخواست‌ها به‌صورت الکترونیکی صحبت شد تا خدمات به‌صورت نوین ارائه شود.

 

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *